ライブディーラー形式でプレイする前に知っておくべきクラップス用語


クラップスは、最もプレイヤーに優しいライブ オンライン カジノ ゲームの 1 つです。プレイするのは簡単で、均等な金額で賭けることにより、プレイヤーはほぼ 50% の確率で勝つことができます。しかし、このテーブル ゲームのフレーズや用語を理解していなくてもライブ クラップス プレーヤーとして成功できると考えるのは単なる誤りです。それを踏まえて、この記事では、プレイする前にマスターすべきクラップス用語と専門用語の用語集について説明します。ノートを準備してください!
オンラインライブクラップスで使用される各種用語
Term | Explanation |
---|---|
2-way | A wager made on a single roll for both the player and the dealer. |
3-way | A bet placed on numbers 2, 3, and 12 in a single roll. |
5-count | A craps strategy that protects players from losing money on shorter rolls. |
Ace | Betting on the next roll resulting in a hard 2 (1+1), also known as Snake Eyes. |
Ace Deuce | Betting on the next roll resulting in a 3 (2+1). |
Any 7 | Placing a bet predicting the outcome will be a 7. |
Arm | A person with exceptional skills at throwing dice. |
Big Red | Placing a wager on any 7 to appear. |
Betting Right | Placing bets on the Come and Pass Line. |
Betting Wrong | Placing bets on the Don't Come and Don't Pass Line. |
Boxman | The casino employee who supervises a craps table. |
Box numbers | Place numbers including 4, 5, 6, 8, 9, and 10. |
Boxcars | A craps roll or bet of 12. |
Big 6 | Betting on a 6 coming up before a 7. |
Big 8 | Betting on an 8 coming up before a 7. |
Center field | Betting that the next roll will be a 9. |
Cold table | A term used when players don't hit the established craps point. |
Come out | The first roll by the shooter, made before establishing a point. |
Crap out | Rolling 2-3-12 on the come-out roll. |
Don't Come | Wagering that the shooter will roll a 7 before a chosen number. |
Don't Pass | Betting against the come-out roll, predicting a 2-3-12. |
End of the Race | A bet that the next outcome will be a 7. |
Even Money | Bets with a 1:1 payout, such as Pass Line and Come bets. |
Fever Five | Rolling a 5 in craps. |
Front Line | Another term for Pass Line bets. |
George | A player who often tips the live dealers. |
Hard Number | An outcome of a pair of numbers, like 1+1 resulting in a hard 2. |
Hi-Lo | A single-roll wager on 12 and 2. |
Hot Table | A craps table where players often win. Also known as hot dice. |
High | Betting that the outcome will be a 12. |
Inside Bets | Bets on place number bets like 5, 6, 8, and 9. |
Insurance Bets | A wager to protect players from losing by placing multiple bets. |
Low | A single-roll wager for a 2. |
Natural | Predicting that the come-out roll will be a 7 or 11. |
Nina | Betting or rolling a 9. |
Off | Having a wager that is not in play, or referring to a come-out roll without an established point. |
On | Referring to a wager already in play, or an already established point. |
Pass Line | Betting that the come-out roll will be a 7 or 11. |
Point | An established number after the come-out roll. |
Proposition Bets | Wagers made at the center of the craps table. |
Right Player | Players who wager on Come and Pass Line bets. |
Scared Money | A player who doesn't have enough funds to continue playing. |
Shooter | The player who rolls the dice. |
Six Ace | Predicting that the next throw will result in a 7 (5+2). |
Square Pair | A hard 8 (4+4). |
Stroker | A player who makes complicated wagers, giving live dealers more work. |
Toke | Tipping the live craps dealer. |
True Odds | The actual craps odds for a payout where the house advantage is 0%. |
Two Aces | When the outcome of a throw is a hard 2 (1+1). |
Up Pops the Devil | Referring to the next bet being a 7 (5+2). |
Wrong Bettor | A player who bets against the shooter, often betting on Don't Come and Don't Pass Line outcomes. |
Yo Eleven | Predicting that the next roll will result in an 11 (6+5). |
最も一般的なライブ クラップス ゲーム用語とその簡単な学習方法
最も一般的なことを理解する ライブクラップス ゲーム規約により、オンライン ライブ カジノのエクスペリエンスが大幅に向上し、仮想クラップス テーブルでより自信を持てるようになります。これらの用語を簡単に覚えて理解する方法について、いくつかのヒントを詳しく見てみましょう。
- まず、「パスライン」、「カムアウト」、「ポイント」などの重要な用語に焦点を当てます。 「パス ライン」は基本的なベットで、カムアウト ロールで 7 または 11 を予測します。「カム アウト」はシューターの最初のロールを指します。射手が数字を決めた場合、それが「ポイント」となります。
- 次に、クラップスで頻繁に登場する 2、3、7、12 などの基本的な数字に慣れてください。 「クラップアウト」は、シューターがカムアウトロールで 2、3、または 12 を出したときに発生しますが、さまざまなベットにおいて 7 は重要な数字です。
- 「正しい賭け」や「間違った賭け」などの賭けスタイルの用語を学びましょう。正しいベットにはパス ラインへのベットが含まれますが、間違ったベットにはドント カムおよびドント パス ラインへのベットが含まれます。
- 「ハード 2」(1+1) や「ハード 8」(4+4) などの「ハード ナンバー」を忘れないでください。これらは、両方のサイコロが同じ数字を示した場合の結果を指します。
練習すれば完璧になるということを忘れないでください。 多くのライブオンラインカジノ 無料プレイモードを提供しているので、リアルマネーを危険にさらさずに練習できます。プレイ中は規約に注意してください ライブディーラーが使用;理解を強化するのに役立ちます。
最後に、一歩ずつ進めていきましょう。すべての用語を一度に学ぼうとすると、大変なことになるかもしれません。基本的なことから始めて、ゲームに慣れてきたら徐々に高度な用語を取り入れてください。すぐに、オンライン カジノのライブ クラップスのエキサイティングな世界を自信を持ってナビゲートできるようになるでしょう。
FAQ's
ライブクラップスの「パスライン」とは何ですか?
「パスライン」は、ライブディーラー形式の基本的なクラップスベットです。カムアウトロールの結果は 7 または 11 となり、イーブンマネーを獲得すると予測します。出目が2、3、12の場合は「クラップアウト」となり負けとなります。
ライブクラップスにおける「間違った賭け」とはどういう意味ですか?
ライブクラップスの「間違った賭け」には、ドントカムラインとドントパスラインに賭けることが含まれます。間違ったベットをしたプレイヤーは、基本的にシューターと確立されたポイントに対してベットしていることになります。
Live Craps の「ハード ナンバー」とは何ですか?
ライブクラップスの「ハードナンバー」とは、両方のサイコロが同じ数字を示す結果を指します。たとえば、「ハード 2」は両方のサイコロが 1 を示す場合、「ハード 8」は両方のサイコロが 4 を示す場合です。
Live Craps では「カムアウト」ロールはどのように機能しますか?
「カムアウト」ロールは、ライブクラップスにおけるシューターの最初のロールです。ゲームがポイントを確立するために進むかどうかを決定します。カムアウトロールで 7 または 11 が出れば勝利となり、2、3、または 12 が出ると「クラップアウト」となります。
ライブ クラップスにおける 7 という数字の意味は何ですか?
ライブクラップスでは7という数字が大きな意味を持ちます。これは一般的な結果であり、さまざまな賭けに関連しています。ポイントが確立された後に 7 を出すと、通常、射手のターンが終了し、テーブル上のさまざまな賭けに影響を与える可能性があります。
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